Vanliga frågor
Här hittar du vanliga frågor gällande vår E-handel. Hittar du inte svaret på din fråga så är du välkommen att kontakta kundtjänst.


Hur länge har jag öppet köp/bytesrätt?

Du behöver returnera din vara inom 14 dagar från det att du mottagit produkten. Här finns detaljerad information om hur du byter eller returnerar din produkt.


Vilka sätt kan jag betala på?

I samarbete med Klarna AB erbjuder vi fakturabetalning, delbetalning, kontokortsbetalning samt Klarna direkt. Denna betallösning kallas för Klarna Checkout.


Vad kostar frakten?

Vid order över 499 kr debiteras ingen frakt. Vid order under 499 kr så debiteras frakt på 69 kr. Vi debiterar 69 kr för returfrakt.


Hur många dagar tar det innan jag får min beställning?

I normala fall har du din produkt hos ditt ombud inom 2-3 dagar.


Hur avbryter jag min order?

Om din order inte är behandlad kan vi eventuellt hjälpa dig att avbryta ordern, vi kan dock inte garantera detta då vi strävar efter att skicka alla order så snabbt som möjligt. Kontakta oss snarast så ska vi göra vad vi kan. Om vi redan skickat din order så kan du skicka tillbaka den till oss men då får du betala för returfrakten, 69 :-.


Beloppet har dragits dubbla gånger i min bank?

Kontakta oss så snart som möjligt så hjälper vi dig att makulera felaktig betalning.


Jag vill reklamera en produkt?

Här hittar du detaljerad information om reklamationer.


Jag har inte fått min orderbekräftelse men det har dragits pengar i banken?

Kontakta oss så skickar vi dig en orderbekräftelse manuellt.


Kundtjänst

Vid retur & reklamation, kontakta vår Kundtjänst på:

  • Telefonnummer: 031-712 89 80
  • E-post: info@cutterbuck.se
  • Öppettider: vardagar 08:00 – 15.00 (Lunchstängt 12.00-13.00)